Career


ICT Professional

 
Functieomschrijving
Bij de afdeling ICT werken twee medewerkers, inclusief deze positie. De afdeling verzorgt de eerstelijns helpdeskfunctie t.a.v.: pc’s, laptops, telefoons, verbindingen werkplekken, en basis applicatiebeheer.
 
Wij zijn per direct op zoek naar een ICT Professional (40 uur).
 
De functie van ICT Professional is faciliterend ten behoeve van de gehele organisatie. Je voert taken uit op het gebied van de functionele ondersteuning van de informatievoorziening. Dit is een zeer brede ICT-functie. Je ondersteunt gebruikers bij simpele en complexere applicatie-vragen en je hebt ook verstand van de hardware, verbindingen, et cetera. 
Daarnaast ga je wekelijks enige financiële controle taken uitvoeren.
 
Werkzaamheden
Beheer hardware:
  • Installeert en implementeert de hardware en software op de werkplekken.
  • Registreert klachten t.a.v. de (technische) infrastructuur en lost ze op. Rapporteert hierover maandelijks.
  • Verzorgt binnen de afgesproken kaders de bestelling, uitreiking en registratie van ICT middelen (o.a. (mobiele) telefoons, laptops, pc’s).
Beheer applicaties:
  • Is samen met collega verantwoordelijk voor het functioneel applicatiebeheer;
  • Beheert de rollen (autorisaties) binnen de applicaties. Maakt deze aan en monitort een adequate functiescheiding;
  • Lost problemen op die medewerkers ondervinden met de diverse programmatuur en schakelt zo nodig de ICT dienstverlener in;
  • Kennis- en informatieoverdracht aan medewerkers;
  • Biedt ondersteuning bij het gebruik van systemen;
  • Verstrekt informatie en biedt ondersteuning ten behoeve van het onderhoud van de programma’s Navision 2015, BI4Dynamics, Share Point, Document Capture, Office 365
 
Controle taken: 
  • THT lijst voorraad magazijn
  • Boeken voorraad onderweg
 
Over jou
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Kennis van geautomatiseerde besturingssystemen en programma’s;
  • Kennis van de hier boven genoemde software is een pré;
  • Ten minste drie jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Probleemoplossend / analytisch vermogen voor het (snel) interpreteren en oplossen van de problemen;
  • Een hoge mate van zelfstandigheid om in staat te zijn het eigen werk te organiseren en daarbij de juiste prioriteiten te kunnen stellen;
  • Sociale vaardigheden bij het overdragen van kennis aan medewerkers, het oplossen van klachten en het instrueren van gebruikers;
  • Discretie, gelet op de privacy gevoeligheid van gegevens;
  • Stevig in je schoenen staan. Je bent dienstverlenend maar stelt vanuit de impact de juiste prioriteiten in de uitdagingen die op je af komen en koppelt hierover terug.
 
Wij bieden
Een veelzijdige en uitdagende functie in een klein team bij DO-IT.
DO-IT is een toonaangevend bedrijf in de import en export van 100% biologische ingrediënten, met 60 medewerkers voor de voedingsindustrie wereldwijd. Daarnaast is DO-IT eigenaar van twee biologische merken, die voornamelijk in Europa worden gedistribueerd. Verder worden in eigen huis – op onze verpakkingsafdeling - food ingredients verpakt tot consumenteneenheden voor de natuurwinkels.
 
Wij hechten aan een open en eerlijke bedrijfscultuur en bieden werk dat er toe doet. Wij vinden het belangrijk om met respect voor mens en omgeving duurzaam te opereren. Kies je voor DO-IT dan kies je ook voor jezelf.
 
Informatie
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Joke van Veen, HR Manager van DO-IT of met Bert Mulder, ICT.
Telefoon: 085 – 48 70 433 en 085 48 70 411
Solliciteren kan tot en met 31 juli 2017.
 
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.